بهترین ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام چیست؟
ربات اینستاگرام یک سیستم هوشمند برای مدیریت و افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش بازدهی پیج های اینستاگرام است با ربات اینستاگرام شما می‌توانید لایک و فالو ، آنفالو و تمام ابزارهای اینستاگرام را به صورت کاملا خودکار و هوشمند به کار بگیرید، هوشمند به این معنی که شما به وسیله ای ابزار که ربات در اختیار شما قرار می‌دهد هشتگ ها و مشخصات جغرافیایی و یا فالوور های هدف خود را انتخاب می‌کنید و با امکانت ربات مانند کامنت و فالو و آنفالو نسبت به جذب مخاطب اقدام می‌کنید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین ربات اینستاگرام

اهکار های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام کدامند؟

اینستاگرام فضایی مبتنی بر تصویر است.تصویر پست ها، عکس پروفایل، استوری ها، همه و همه مهم تر از هر بخش دیگری است. بنابراین توجه شما به عنوان کسی که یک صفحه را اداره میکنید همانند دنبال کننده های شما، باید بیشتر از هز چیز دیگری به تصاویر باشد.هرچند بخش های دیگر مانند بخش بیو (معرفی)، هشتگ، کپشن و … نیز از اهمیت بالایی در جذب مخاطب برخوردارند. در ادامه به بررسی بخش های مختلف و روش درست استفاده از آن ها می پردازیم.

۱-انتخاب عکس پروفایل مناسب

عکس پروفایل اکثر کسب و کار ها، لگوی خودشان است.استفاده از لوگو هوشمندانه است و باعث میشود از ایجاد هرگونه سردرگمی برای مردم درباره ی فعالیت شما جلوگیری شود. با این وجود استفاده از لوگو لزوما یک قاعده و قانون نیست و به طور کلی کیفیت و هدفی که شما از انتخاب یک عکس برای پروفایل دنبال میکنید در اولویت قرار دارد. برای مثال عکس پروفایل گلوسیر، یک تصویر تماما صورتی است که مربوط به کمپینی است که آن ها در فضای مجازی به راه انداخته اند.

۲-انتخاب بیو مناسب

در این بخش باید با استفاده از ۱۵۰ کاراکتر به معرفی صفحه خود بپردازید.برای کسب و کار ها، یک بیو مناسب، معرفی فعالیت ها و نحوه برقراری ارتباط برای دنبال کنندگان میباشد.

  • بخش وب سایت

تنها بخشی در اینستاگرام که به شما امکان استفاده از لینک مستقیم را میدهد همین بخش است، بنابراین لازم است هوشمندانه مورد استفاده قرار بگیرد.بسیاری از صفحاتی که در حوزه ی کسب و کار فعالیت دارند، از لینک ثابت برای این بخش استفاده میکنند، اما به نظر میرسد از این بخش به مراتب استفاده ی بهتری میتوان داشت. برای مثال اگر کسب و کار شما فروش آنلاین دارد میتوانید لینک خرید یکی از محصولاتتان، بخش های مختلف وبسایت یا هرچیز دیگری را که مرتبط به شماست قرار دهید.با این کار به نوعی حس کنجکاوی دنبال کننده های ثابت خود را فعال کرده اید.

  • دسته بندی یا category

با انتخاب دسته بندی بیزینس، اینستاگرام به شما قابلیت اضافه کردن ایمیل، شماره تلفن و آدرس کسب و کار شما را برای نمایش در صفحه میدهد.علاوه بر اینکه این قابلیت به کم شدن تعداد کاراکتر های بیو شما کمک میکند، پاسخ دادن به سوالات ساده مانند آدرس یا تلفن تماس شما نیز بسیار راحت تر خواهد بود.

۳-شناخت مخاطبان

سعی کنید مخاطبان خود را بشناسید. در این صورت است که می‌توانید بفهمید درباره‌ی چه چیزی و چطور پست منتشر کنید.

باید با توجه به اهداف خود با مخاطبانتان صحبت کنید. برای مثال اگر یک پزشک هستید، می‌توانید درباره ی انواع خدمات پزشکی، عکس‌ها و ویدئو از مطب و تجهیزاتتان پست منتشر کنید. قطعا افرادی که یک صفحه‌ی پزشکی را فالو می‌کنند انتظار چنین اطلاعاتی دارند. پس نباید درباره‌ی هرچیزی در اینستاگرام پست منتشر کرده و مطلب بنویسید. البته تنوع می‌تواند بسیار مفید باشد، به همین خاطر هر چند وقت یکبار از تصاویر متفاوتی استفاده کنید. به علاوه تصاویر و مطالبی که جنبه‌های مشترک بسیاری با فعالیت شما داشته باشد.

۴-استفاده از هشتگ‌های مرتبط

با استفاده از هشتگ‌ها می‌توانید افرادی را که نیازمند خدمات، کالا یا اطلاعاتی مانند چیزی که شما ارائه می‌کنید، هستند به صفحه اینستاگرام خود هدایت کنید. پس زمان بگذارید و هشتگ‌های مختلف که مرتبط با فعالیت شما هستند را جستجو کنید. یک هشتگ خوب متناسب با فعالیت‌هایتان می‌تواند مخاطبان بسیاری را برای صفحه‌ی اینستاگرام شما به ارمغان آورد. نکته مهم این است که پست خود را با هشتگ‌های بیهوده و نامرتبط پر نکنید.

  • ۹۸/۰۳/۲۹
  • مهدی خانی

نظرات (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی